Slide background

Programvareutvikling

Slide background

Apps

Slide background

Responsive
nettsider

Empatix har lang erfaring med utvikling av selvbetjente web portaler og Apps (såkalte Minside løsninger) med integrasjoner mot eksisterende backendsystemer eller utvikling av helt nye backendsystemer. Det er mye penger å spare i å la kundene utføre oppgavene selv og effektivisere prosesser mellom kunde og leverandør. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Selvbetjenings portaler

Vi lager web baserte brukergrensesnittene for dine interne systemer slik at selvbetjening av kunder blir mulig eller mer effektiv tilgang på informasjon for dine medarbeidere som er på reise.

Empatix er eksperter på integrasjoner og vi står bak integrasjoner mellom mange sentrale webløsninger og applikasjoner i dag. Våre integrasjoner sørger for at Trafikanten og Jernbaneverket kan levere sanntidsinformasjon til sine reisende, og vi gir kundene til Komplett.no riktige utleveringssteder for deres (harde) pakker.

Vi har erfaring med å bygge stabile og robuste integrasjoner for driftkritiske løsninger.

Vi har integrert mot f.eks. ESB, PayPal, Nets/BBS, OCR, EHF, Mule, GeoData, Google, MySQL, Oracle, Informix, DB2, Pindena påmeldingssystem,  SugarCRM, SalesForceCRM, Visma, LiveTime, Redmine, Intellicom connect chat, SOAP, REST og JSON API’er.

Eksempler på selvbetjente løsninger:

  • MinSide Postnord

    Vi har laget selvbetjeningsportalen til PostNord. Her kan brukerne selv utføre de mest nødvendige oppgavene i forbindelse med transport som å beregne priser, beregne leveringstid, bestille henting, spore sending, henvendelser, dashboard, statistikker, brukere med mer.

  • Sanntidssystemer

    For eksempel: Sanntidssystemet SIRI integrert mot visninger av togtider på skjerm og mobil og apps.

  • Uttrekk fra et regnskapssystem i et intranett

    For eksempel: Regnskapssystemet VISMA integrert mot din bedrifts intranett.