Prosjekt

PostNord mottakerportal for private

Empatix har laget en portal for private mottakere av pakker sendt med PostNord. Her finner mottakere sporingsinformasjon med siste status på sine sendinger. De kan også sende og returnere pakker, kommunisere med kundeservice og endre sine kommunikasjonspreferanser.

I mottakerportalen har PostNord et eget fordelsprogram for sine trofaste kunder, kalt PostNord Pluss. For hver pakke kundene enten sender eller mottar av PostNord tjener de opp poeng. PostNord Pluss har tre ulike nivåer, som gir rabatter på PostNords tilleggstjenester (gi hentefullmakt, omadresser pakker, osv). Fordelsprogrammet gir også rabatterte priser på ordinære tjenester, i tillegg til kampanjer. Fordelsprogrammet er implementert av Empatix

PostNord har også en markedsplass for ehandel, kalt PostNord Shopping, der man kan finne mer enn 60.000 produkter fra over 600 butikker.

Hva har Empatix gjort?

Empatix har stått for grensesnitt, frontend, API-er, rapporter og kommunikasjon via e-post, sms, mm.